Zespół Szkolno-Przedszkolny w Sikorzu

ePuap:/zspsikorz/domyslna
e-doreczenia: ADE:AE:PL-50896-69595-CJGFF-16

Spływ kajakowy 2016

W dniach 02- 03.lipca odbył się spływ kajakowy. W tym roku również w spływie brali udział oprócz harcerzy ich rodziny, przyjaciele i znajomi. Na miejsce, czyli do Zdziemborza dojechaliśmy autobusem. Przy moście czekał na nas już Pan Arek Kozanecki, który wyjaśnił zasady bezpieczeństwa oraz miejsca postojów. Pierwszy postój był przy moście w miejscowości Bądkowo Rochny.

Starszoharcerski rajd rowerowy

Nasza przygoda z rowerami zaczęła się w poniedziałek 27 czerwca ok. godziny 12. W skład naszego teamu wchodziło: 10 osób, 10 rowerów (z czego dwa znajdowały sie na dachu samochodu) oraz wczesniej wymienione auto. W takim składzie ruszyliśmy do odległego o ok. 45 km Gorzewa. Przejeżdżaliśmy przez malownicze wioski i miejskie dżungle, więc nie mogliśmy narzekać na niezróżnicowanie naszej trasy.

Harcerski rajd rowerowy

W dniach 11 – 12 czerwca.2016 roku odbył się harcerski rajd rowerowy. Zebraliśmy się pod szkołą  o godzinie 14:30. Na początek Druhna Wiola przeprowadziła szkolenie jazdy na rowerze. Uczyła nas jak robić harmonijkę oraz dawać znaki przed hamowaniem i skręcaniem. Przeprowadziliśmy nasze rowery  w miejsce, gdzie znajduje się stary cmentarz. Następnie słuchaliśmy opowieści Pana Arka Kozaneckiego na temat tego miejsca.

Kurs wychowawców

3 czerwca 2016 r. grupa naszych harcerek pojechała do Gorzewa. Odbywał się tam kurs dla wychowawców wypoczynku.  Był tam już nasz Adam Ziółkowski na „kwaterce”. Po dojeździe na miejsce mieliśmy kolację, następnie druh Mariusz zaproponował nam zajęcia, jakie mamy prowadzić z osobami, którzy chcą wyjeżdżać z dziećmi na obozy, kolonie itp. Nasza noc pierwszego dnia w namiotach minęła dość szybko, a z rana mieliśmy śniadanie i dużo wolnego czasu. Wieczorem harcerki i  harcerze rozpalali  ognisko, usiedliśmy wszyscy razem w kole, następnie mieliśmy różne zabawy z całą grupą. Wszyscy się wtedy lepiej poznaliśmy.

Rajd Wisła 2016

Piątek 20 maja 2016 rok

Przygodę z Rajdem Wisła zaczęliśmy na Starym Rynku. Otrzymaliśmy tam kartę patrolu, mapę z wyznaczoną trasą oraz książkę z informacjami i zadaniami do wykonania. Nasz patrol nazywał się „Pająki”. Trasa nie była łatwa, ale przyjemna. Pogoda nam dopisywała. W czasie drogi zwiedzaliśmy różne miejsca i wykonywaliśmy zadania. Mieliśmy lekcję o najstarszej szkole w Płocku – Małachowiance oraz w Książnicy Płockiej, gdzie dowiedzieliśmy się jak żyło się w latach 70 -tych.

Czytaj więcej...

Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies, umieszcza je w pamięci Twojego urządzenia.