Zespół Szkolno-Przedszkolny w Sikorzu

e-doreczenia: ADE:AE:PL-50896-69595-CJGFF-16

Zbiórka listopadowa

Piątek 09.11.2018
Zbiórka harcerska rozpoczeła się o godzinie 18. Na początku graliśmy w piłkę nożną, a potem druhny rozdały różne sprawności, była musztra którą prowadził Miłosz, Szymon i Kacper. Następnie śpiewaliśmy piosenki. Chwilę potem była kolacja, a po kolacji podzieliliśmy się w grupy i robiliśmy roboty na konkurs. Zbiórka zakończła się o godzinie 23.00

Błażej Kulesza

Zbiórka jubileuszowa

W piątek, 5 października o godzinie 19 przyszliśmy do szkoły w mundurach. Zaraz po przyjściu wybraliśmy klasy, w których chcemy spać. Rozpakowaliśmy się, porozmawialiśmy, przebraliśmy się a potem druh Mariusz zawołał nas do klasy Pani Engler. Oglądaliśmy tam zdjęcia ze starych zbiórek. Było bardzo fajnie szukając osób z naszej aktualnej drużyny. Później zjedliśmy kolację i zaczęliśmy ćwiczyć okrzyki na sobotę. Potem poszliśmy spać.

Rajd Mołtawa wrzesień 2018

Dzień pierwszy - 28 wrześniaPo przyjeździe weszliśmy na halę, na której się trochę pobawiliśmy i przebraliśmy się z mundurów. Później poszliśmy do klas, w których spaliśmy. Wieczorem uczyłem tańca inne zuchy i sam także nauczyłem się nowych tańców.

Zbiorka wrześniowa

Zbiórka odbyła się 7 września tym razem bez mundurów. Robiliśmy serca dla rodziców i gości na zbiórkę jubileuszową, poznaliśmy też nową zabawę. Mieliśmy bieg harcerski z pierwszej pomocy, kompasów, meldowania się żeby powtórzyć wszystko przed rajdem Mołtawa. Doszły nam nowe zuchy. Rano pobudkę zrobił nam dzwonek szkoły. Było fajnie się znowu po wakacjach ponownie zobaczyć z harcerzami, zuchami oraz z druhnami i druhami. Mi się podobało wszystko na tej zbiórce. Sprawiało mi trudność robienie serduszek. Ale zabawnie było je robić.

Maja Romanowska

Ocypel 2018

04 08 2018 sobota

O 8 rano wsiedliśmy do autobusu. W autokarze poznałam nowe koleżanki. Razem z nimi śpiewałam i wygłupiałam się. o 13 byliśmy już w Ocyplu. Po zakwaterowaniu poszliśmy na obiad. Po obiedzie rozpakowaliśmy się. Później musieliśmy przygotować prezentację naszego pokoju. Po kolacji poszliśmy nad jezioro. Później było ognisko i opowiadaliśmy o sobie.

Patrycja Wiśniewska

05 08 2018 niedziela

Dzień rozpoczął się krótką rozgrzewką. Po śniadaniu zrobiliśmy pionierkę: pajęczynkę, wartownię płot i ogrodzenie. Przygotowaliśmy się na Mszę św., ale była zła pogoda, więc zrobiliśmy apel mundurowy. Minął obiad. Mieliśmy czas na dzwonienie do rodziców i odpoczynek. Poszliśmy na kąpielisko. Po kolacji na film "Zwierzogród"

Antonina Pirch

Czytaj więcej...

Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies, umieszcza je w pamięci Twojego urządzenia.